Pagina's

donderdag 6 juni 2013

Super Challenge 'FLOWER POWER'

Voor de 2de super challenge van Cards and Scrap Is het thema 'Flower Power' ik had gelijk inspiratie gekregen toen ik over de challenge las. In deze challenge gaat het om 3 stukken die samen een geheel vormen en ik vind hem erg goed gelukt al zeg ik het zelf.

 
 
Voor het 1ste deel heb ik een canvas schilderij gebruikt, zodat ik hem op een speciale plek in me huis kon ophangen. Hij is gemaakt om mijn opa & oma op een speciale manier toch in mijn huis te hebben. Ik weet zeker dat ze het erg mooi hadden gevonden wat ik voor hun heb gecreëerd.
 
 
 
Het kistje is van de dekamarkt van de kweek tuin spaaractie. Maar omdat ik geen groene vingers blijk te hebben heb ik hem voor deze leuke creatie gemaakt. Hij is in de zelfde kleur als de canvas geschilderd. Op de bodem heb ik wat deco zand gedaan voor een grappig effect. Natuurlijk heb ik papier uit dezelfde lijn gebruikt om in dezelfde sfeer te blijven.
 
 
 
Voor de 3de en laatste deel heb ik een wijnfles etiketten gescrapd. Ik wou graag een vriendin op een leuke manier bedanken voor wat ze gedaan heeft voor mij en ze is gek op deze witte wijn. Weer heb ik de zelfde lijn papier en bloemen gebruikt. De stempel heb ik op een ouderwetse manier ingekleurd met potlood.




 

5 opmerkingen:

  1. Dit is een zeer geslaagde drieluik!! Heel erg mooi setje!! Prachtig alles in dezelfde tinten gehouden, mooi! Gezellig dat je meedoet met de Superchallenge bij Cards&Scrap:) Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt dat je me 3 Luik zo mooi vind, heb er ook echt enorm veel tijd en plezier in gestoken. Het is me eerste grote scrap avontuur hihi. Groetjes Anoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke 3 luik en leuk idee dat etiket op de fles.
    Leuk dat je meedoet met Cards & Scrap Challenge.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt els voor je leuke berichtje, groetjes anoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk met dat lijstje en de fles wijn!
    gezellig dat je meedoet met onze uitdaging!
    groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen