Pagina's

maandag 30 december 2013

Opberg systemen

Heb sinds kort foamboard ondekt en het is echt super, geweldig, fantastisch!!!

Heb al diverse projecten ermee gedaan. Veel ideetjes van andere opgedaan en toen met eigen visie eraan begonnen. 


Hier heb ik een bak / standaard gemaakt voor al me karton. Handig in 1 bak maar toch netjes en overzichtelijk. Ideaal voor in me kleine maar o zo volle hobby ( oude computer ) kast.




Mijn 2de uitdaging was iets meer meet werk maar ook weer enorm naar me zin geworden. Speciaal gemaakt voor de diverse inkt kussentjes. 





Mijn laatste project is nog in volle gang. Omdat de ruimte erg beperkt is in de kast ben ik begonnen met bakjes maken om aan de deuren op te hangen zodat het werkblad vrij is voor me scrapwerkjes. Ik heb al 1 bakje af namelijk voor alle lijm / tape / plaksels.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten