Pagina's

woensdag 21 augustus 2013

Gebakje

Deze schattige kaart heb ik speciaal gemaakt voor Nadia's Challange Blog Uitdaging #62 3D
Omdat ik toch erg graag deze stempel wou gebruiken heb ik hem zelf 3D gemaakt. Een schoentje, het taartje en de haarband heb ik verhoogd.
 
Gebruikte materialen:
Het papier is van Forever Friends, Kraft notes tevens als het blauw/groene lint.
Het kante lint en de steentjes zijn van de Wibra.
Het vlindertje is een mal van Cheery Lee design (D138) ook met het Forever Friends papier.
De stempel is van MD, Don & Daisy (DDS3306)
ingekleurt met derwent potloden(C720-C180-C560-C530-C330-C520-C120-C670)



6 opmerkingen:

  1. Je hebt het goed opgelost zo Anoesja, het is een schattige kaart, met taart.
    Dank je wel voor het meedoen aan Nadia's challenge.Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje zeg en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtig kaartje Anoeska en zo kan het ook.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverdje!
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge.

    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om zo 3D te maken, vind ik erg leuk bedacht. Bedankt voor het meedoen met nadia's challenege. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen