Pagina's

dinsdag 20 augustus 2013

Scrap layout

 
 Jeah!! Cards and Scrap hebben nu ook een scrap only challange!
 De eerst uitdaging is: Alles-mag-scrap-layout.
Ik kon het niet laten om weer een pagina te maken voor me (nu al te volle) album.
 
 




 
Gebruikte materialen:
 Het design papier heb ik gekozen van Marianne Design, eline's beach house.
De bloemen zijn gemaakt met ook het papier van eline en de mal van Joy crafts (6002/0158)
Steentjes zijn van de Action.
helaas weet ik niet meer waarvan de hoekjes zijn...
 en onder het mom van beter goed gestolen dan slecht verzonnen, heb ik doodls gemaakt. (Cards&scrap nr. 9)

3 opmerkingen:

  1. Dat is een mooie layout en wat leuk dat je meedoet met de 1 ste layout uitdaging van Cards & Scrap Challengeblog.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke LO heb je gemaakt! Leuke foto met die papegaaien,mooie bloemen en de doodles herkende ik idd ook uit de Cards&Scrap;) Gezellig dat je meedoet met de 1e LO uitdaging bij Cards&Scrap! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je zo enthousiast bent over de scrapuitdaging en je gelijk mee hebt gedaan. Bedankt voor je bijdrage aan cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen