Pagina's

maandag 26 augustus 2013

Inspiratie momentje

Voor de blog van Een hoop inspiratie scrapkaarten heb ik een kaart gemaakt voor de challange:
Ik hoop dat jullie het ook zo leuk vinden als ik. Alvast bedankt voor het bezoekje aan mijn creatie en blog.
 
Gebruikte materialen:
Het papier en de parels zijn van de Action.
De kustbloemen het blauwe lint van de Wibra.
De stempel is van MD, Don & Daisy (DDS3308) ingekleurd met Derwent potloden(C650-C520-C500-C530-C180-C040-C320-C560-C120)
Heb achter de bloem een stempel gedeeltelijk gebruikt van Viva decor, bloemen en vlinders. daarna heb ik hem met embossingpoeder van de boekenvoordeel bewerkt.
Tot slot heb ik ook nog de snijmal van Nellie's Multi frames (MFD 055)gebruikt

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je met de sketch gemaakt .
    Erg mooie bloem er op
    Gezellig dat je meedoet met de Challenge van EHI
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anoesja,
    wat een leuke kaart heb je gemaakt met de sketch van onze challenge!
    Dank je wel voor het meedoen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt Anoesja, ik vind hem prachtig. Superleuk dat je meedoet aan de challenge van EHI, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen