Pagina's

vrijdag 30 augustus 2013

Winterwonderland

 Het is weer tijd geworden om mezelf te storten op het maken van kerstkaartjes. Aangezien ik altijd te laat begin, is mijn vakantie de beste periode om te beginnen. Vandaar ik deze gemaakt heb voor Nadia's voor de
Het thema voor deze week is; Alles mag je moet wel gebruik maken van een stempel.
Ik heb gekozen voor een Don en Daisy stempel, een van me favoriete figuurtjes.
 
Heb heel wat tijd in gezeten maar ik ben er super trots op! ik hoop dat jullie hem ook zo mooi vinden als ik, ieder geval alvast bedankt voor jullie tijd om naar mijn creatie te kijken. 

5 opmerkingen:

  1. Wat een schatje Anoesja, dank je wel voor het meedoen aan Nadia's challenge.
    Lieve groetjes,corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi kaartje Anoesja.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Leuk dat je meedoet bij Nadia's Challenge. liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kerstkaartje en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel goed van je om nu al te beginnen met je kerstkaartjes, en je hebt er ook nog wat moois van gemaakt. Bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen